Snart klart for sesongåpning

Innherred Fotballklubb startet i år utendørstreningene 18.februar. Det har også blitt trent innendørs siden 1.desember 2012. Det har stort sett vært godt oppmøte på treningene, selv om været og temperaturen ikke alltid har vært like innbydende utendørs.

Nye spillere har kommet på plass, mens noen spillere som har vært med å få IFK dit de er i dag, ønsker å bruke mindre tid på fotballen, derfor har det blitt opprettet ett nytt lag i 6.divisjon. Første treningskamp mot Overhalla IL ble en kalddusj på stedvis bane med is og snø på. 0-4 i sekken der.

Videre ble Beitstad FK beseiret med 5-0 og Egge IL 4-2.

Målene fra kampen mot Beitstad FK:

1-0(Ole Haugen)

2-0(Ole Haugen)

3-0(Tommy Gulstad)

4-0(Even Nesset)

5-0(Deimantas Sladkevicius)

Målene fra kampen mot Egge IL:

0-1(Ole Haugen)

0-2(Deimantas Sladkevicius)

1-2(Benjamin Vådahl)

1-3(Deimantas Sladkevicius)

1-4(Deimantas Sladkevicius)

2-4(Benjamin Vådahl)

Alle målene som blir lagt ut fra kamper ligger på www.youtube.com under brukeren “innherredfk”.

I tillegg har 6.divisjonslaget hatt en treningskamp der Inderøy tidvis overkjørte IFK de første 60.minutt, sluttresultatet ble 2-4.

Med dette håper vi å være klar for en sesong med mange morsomme stunder på og utenfor fotballbanen.