Ti kjappe med Jonas Nermark Johnsen

Som en del av det å signere for klubben lager vi en liten sak der vi spør spilleren ti spørsmål.
En av nykommerne er Jonas Nermark Johnsen, les hans svar her.

– Hvem er Jonas Nermark Johnsen?

Jeg er en 19 år gammel ving/back fra Bangsund. Går for øyeblikket sisteåret på Steinkjer vgs idrettsfag. Som spiller er jeg veldig offensiv, god med ballen og leser spillet godt.

– Hvor har du spilt tidligere?

Har samlet opp endel “sign on fees” gjennom årene. Bangsund, Gullvikmoen, Namsos, Bangsund, Stjørdals-Blink, Steinkjer, Bangsund og nå Innherred.

– Favorittlag?

Manchester United.

– Favorittspiller?

Cristiano Ronaldo.

– Ditt inntrykk av Innherred FK så langt?

Meget sosial og hyggelig klubb å vær en del av. Veldrevet klubb med flinke folk.

– Hvem har imponert deg mest på trening så langt?

Markus Aalberg! Veldig god keeper for 4. Divisjonsnivå. I tillegg må jeg nevne løpskapasiteten til Truls Ertsås.

– Hva tror du om kommende sesong?

Tett og jevn avdeling, kampen om opprykk vil nok stå imellom Innherred, Vuku, Rørvik og Stjørdals-Blink 2.

– Hvem rykker opp?

Innherred og Vuku.

– Hvor mange mål scorer Innherred FK i årets sesong?

47 mål scorer vi i år.

– Hvor mange målgivende tror du Fredrik Jakobsen serverer i år?

Haha, enkleste er om han putter de selv. Så jeg går for 1 målgivende bare.